Reklamace

 
 
Reklamace zboží zakoupené prostřednictvím eshopu etechnofarm.cz
 
 
Postup při vyřízení reklamace výrobku
 
Pokud Vám spotřebič zakoupený v našem eshopu přestal fungovat nebo se u něho objevila závada, využijte své zákonné možnosti dvouleté záruční doby a nechte si spotřebič zdarma posoudit a opravit.
Sepsali jsme zde všechny možnosti, jakým způsobem je možno reklamaci vyřídit.
 
Reklamace u autorizovaného servisu
 
Nejjednodušeji lze výrobek reklamovat u autorizovaného servisu výrobce. Seznam servisních středisek a postup jak lze výrobek reklamovat naleznete v dokumentaci přiložené k výrobku nebo přímo na záručním listu. Seznam všech servisních míst lze nalézt také stránce http://www.google.cz/
 Velké spotřebiče jako jsou automatické pračky, lednice, sporáky není nutné do servisu vozit ani odesílat. Telefonicky servisní středisko kontaktujte a domluvte se zde na termínu opravy spotřebiče servisním technikem u vás doma.
 Menší spotřebiče můžete do provozovny servisu zaslat nebo osobně zanést. Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme ho důkladně zabalit,  a zajistit jej zde tak, aby byl chráněn proti poškození při přepravě.
K výrobku nezapomeňte přiložit zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a vaše kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který je uložený pod článkem a je volně ke stažení.
 
Reklamace u prodejce TECHNOFARM elektro
 
Pokud ve vašem dosahu není nikde servisní středisko, nebo jej nedokážete dohledat, můžete se s námi spojit telefonicky a my Vám rádi poradíme.
 
Při poruše spotřebiče menších rozměrů můžete výrobek zaslat na adresu Technofarm, Pod Jakubem 1328/3, 664 91 Ivančice.
Před zasláním je potřeba výrobek opatřit bezpečným obalem a zboží v něm zajistit pro transport. Spotřebič zasílejte, prosím, vždy kompletní, tj. i s veškerým příslušenstvím, které bylo součástí balení výrobku (nepřikládejte to, co jste si sami dokoupili, např. propojovací kabely,  SIM kartu, které nebyly součástí výrobku apod.).
K výrobku nezapomeňte přiložit kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a vaše kontaktní informace, aby vás mohla naše firma vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. Pro tyto účely můžete využít formulář pro popis reklamace, který najdete pod tímto článkem. 
 
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů od doručení výrobku k reklamaci
(Zákon o ochraně spotřebitele)